Blandat typ xD

Hej bloggen vio alla läsare =) Hoppas de e bra me er, själv äre väl sådär "/ Kärleks livet SUCKS, och Thea åker imorn :´( Kommer bli as jobbigt utan henne faktiskt, kommer bli tomt utan bästa älskade Thea i våran trio! Vi sitter o gär om Akons - Lonley haha, vi sjunger: Utan qomviq e man lonley ohohph så lonleyyyy xD

Måste bara lägga till en sak här i mitt lilla inlägg. Ååå vad jag älskar Ulrik!!!!! Han e Grym :)  - Jag har de bra idag =)

Vi va iaf i Gurra igår, Thea, Jag, Robin, Anian, Alle, Love, Josh och viktor åkte dit tillsammans sen kom Jennie och Nattis. De va rätt segt där faktiskt, fast en viss *** började mucka o sparka på nån kille. Inte bra...
Fast buss resan hem va roligast =) Robin tog på sig Theas nörd glasögon, haha han va as söt Anian också föresten ;) Han ville också testa. Viktors pappa va på bussen han va as packad, skulle ge mig 500 kr. Fast jag tackade nej :O hahaha... han babbla jävligt mycket asså. Sjukt rolig. Han undrade varför jag o Viktor inte va tillsammans längre, han tyckte Viktor va dum i huvudet för de :p hahaha, undrar om han kommer ihåg nåt iadg. Som tur va vare nån som filma allt xD  ;)


// Sugarbabee♥

Kommentarer
Postat av: angelaaaaaj

Thahah förlåt att jag kommenterar men det heter inte "qomviq" utan "comviq"

Bara så du vet xD

hhahhahaha

2009-12-16 @ 22:21:53
URL: http://creey.blogg.se/
Postat av: Anonym

men sorry... klart jag vet de! de blev bara lite fel ^^

2009-12-17 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0