Gurra ikväll =)

Tack till er alla som står upp för mig, det betyder så sjukt mycket! Kärlek till er från mig =) Tack för allt!
Tänkte bara säga att idag ska jag, Thea syster, Viktor broder, Jennie Hunney & Natta Patta göra Gurra osäkert ;) hihi ses vi där eller ? ;)  Btw ikväll ska jag sova me tre 16 åringar :O haha, känner dom inte. Men en utav dom e riktigt heeet ! thihihi, de e mammas bästis son =) O så hans två kompisar som ska se In Flames i Hovet ikväll så ikväll ska dom sova hos oss o de blir fullt eftersom de e nåra fler som ska va hemma så jag måste sova me dom (a) haha, e inte så lessen faktiskt ;)
Till alla som undrar, nej ja e inte tsm me nån! xD

Puss o kram o klapp på rumpan <33
// Sugarbabee ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie din HUnney

hahaha klart vi ska göra gurra osäkert xD <33333333

2009-12-11 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0