hahah nolifers..

Okej, snart tkr ja det räcker me alla dom här "hatinläggen". Men eftersom ni inte lägger ner & inte vågar stå för va ni har skrivit ( iaf vissa av er ) så tänker inte jag heller lägga mig ner. Tänkte försöka vara mogen och bara skita i er men de hjälper ju för fan inte... Man kan minsann lägga in bilder när man står i bikini men när de e en bh äre annorlunda?! Visst de är kanske inte så moget att fortsätta skriva såna här inlägg men då kan ni lämna mitt liv & framför allt min blogg, tack? Ni hackar ändå bara på mig. Ni får gärna läsa min blogg men sluta upp me elaka kommentarer ;S   NOLIFERS!!!!!   Fuckface's



// Sugarbabee, finare hittar ni inte! ;) men slampigare hittar ni. TA EN STOR TITT PÅ ER SJÄLVA :) ( ni som vill kan ta åt er )


Kommentarer
Postat av: moron

assoue hur faun kan du se ut sådär =S du ser ju ut som en jävla fukking slampa.. hah du får aldrig killar på det där... pinsamt ju för faun.. billig liten leksak

IDIOT

+ ATT DU HAR SMÅ BOOBIES

2010-01-26 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0