Blandat typ x)

Funderar ganska starkt på att lägga ner denna tråååkiga blogg, eller? Skriver ju endå aldrig eftersom ingen kan fixa intrnet där hemma... Men har iaf as tråkigt nu :( Sitter på mamma o mina systrars jobb xD Dom jobbar på samma ställe alla tre x) haha för en stundsen va de förjävligt, Tito kunde inte va tyst men nu sover han min lilla bebis :) I tisdags tog jag spprutan kände inte själva sprutan men efteråt ! :O ajajajaj världens "snällaste" Robin slog ju såklart till den idag också ^^ haha jag har värsta "bulan" eller va man nu säger xP . Jusste har jag sagt att jag ska bli moster ? :O :D :D I´m HAPPY som f*n <333333

// love Sugarbabee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0