Till Angela, Marija & Emma K

Vad fan har jag gjort er ? Kan ni sluta hacka på mig, om jag är så jobbig prata inte med mig då ? Fan va töntiga ni är, så jävla nyfikna att ni bara måste läsa min blogg A & M... haha, skaffa ett liv i stället. Jag har fan så mkt större bröst är ni iaf, men jag fyller ju inte min bh me bomull iallafall. Fan va ni e avundsjuka. Dom kanske inte ser så jävla stora ut men de e ju bara en bild ? Har jag sagt att jag vill ha världens största pattar eller ? Jag e ju för fan bara 13 de e ju inte så jävla normalt o ha stora då precis ! Och Emma försvinn bara ur mitt liv, jag vet inte varför jag "litade" på dig, men aja nu gjorde jag det och jag har lärt mig av mina misstag ! ;) Ni är alla tre dom mest töntiga små flickor jag vet om. Ni är nu bara luft för mig, hejdå och ha ett bra liv !!!!!

Kommentarer
Postat av: EMMA K

Om du nu bara 'är 13 år, SLUTA LEKA JÄVLA FJORTIS DÅ! Alla vi är coolare än dej, och har mer vänner vid vår sida, du har ingen status det är därför du kan lägga ut såna bilder, men om vi skulle göra det på våran blogg skulle hela skolan snacka om deh? Och lita på mej bad jag dej inte göra, och du din lilla player, håll dej till en kille och inte .... btw, skulle vi lägga in bilder på våra tutar skulle du se att dom är 5 gr större

2009-12-15 @ 11:45:46
Postat av: Anonym

driver hon elr .. ? haha ! för det första.. hon är allt annat utom fjortis -.-

seriöt ! 'vi är coolare än dej' vadå går du i 2an elr ?!väx upp !

asso ni vill ju bråka ! varför bryr du dej ?! låt henne bara vaa ! hah player .. ? bah för inga killar vill ha dej..-.- häller player än ingen kille ;)

Ni är 13 och ni tävlar om vem som har störst bröst !? hahahahah ! seriöst "emma K" väx upp nu !:)

2009-12-18 @ 16:03:58
Postat av: Emma

Alina är den som borde växa upp, och lära sej en sak här i livet! att nte muckah mot äldre?

2009-12-23 @ 14:25:15
Postat av: Äliin :D

Asså om jag får säga va jag tkr så e de så jävla töntigt att gå igång o kalla Alina massa dumt, O dess så spelar de fan ingen roll om hur Alinas tuttar ser ut? Hon är 13 och inte ens färdigvuxen än? :O Är ni så jävla omogna att ni går på nån som enligt er är så jävla mkt mindre än er? Emma seriöst, det är ETT år mellan 95:or o 96:or !! Whats the big deal?



Väx upp o sluta bete er som fjortisar om ni inte ens kan stå för att ni e de!!



Love you Alina<3

2009-12-25 @ 10:22:50
Postat av: Anonym

men vafan, tagga ner allihopa! Alina är ingen slampa & hon behöver inte ha lika stora bröst som Pamela Andersen ( stavning?! ). Hon är 13 , okej emma? De är liksom helt normalt då. Men du är bara sjukt jävla avundsjuk! Och de är de som är så patetiskt, att du inte vågar erkänna de själv hahahahaha. O-M-G, du vet att alla garvar åt dig & ingen tkr om dig. Och ja håller me anonym, hellre player än att inte få nån alls ;) för de är ju precis så. du får ingen alls, that's life ;) Sluta hacka på henne bara, så onödigt..

2009-12-27 @ 11:17:11
Postat av: -

om hon ska sluta mucka me er så kanske ni ska ska sluta mucka på henne , jag menar det är ju ni som börjar me allt när ni säger att hon är slampig, -.- + du märket hur måna det är som håller med och står på alinas sida, så du kanske bara kan ge dej nu , som jag sa tidigare väx upp...



btw, love u alina ;)

2009-12-28 @ 20:53:16
Postat av: anonym, jaooooo

mm precis.. de va ju ni som börja & sa att hon va slampig? avundsjuka is in the air, hahah ;)back off EMMA ! vi e 3 mot en här ! + några till som inte har kommenterat de här inlägget nu. så sluta hacka på henne. för alla här vet att du bara e så jävla avundsjuk, HAHAHAHHAHAHA..



me <3 u , alina :)

2009-12-30 @ 14:31:15
Postat av: ....

emma, undra vem det e som är fjortis här va ? -.-'

!! så inse fackta Alina är inte någon fjortis det är du Emma grymt mycket!!

2010-01-03 @ 21:41:41
Postat av: Anonym

najs att alla e anonyma hahah. ja håller faktiskt me alla här.emma de är du som är fjortisen & borde växa upp!eller borde, du SKA växa upp. du är som en mini kissie. springer runt & kallar yngre för fjortisar men du har inte kollat på dig själv. dina bilder som du hade på fb där du har halva idomin tuben på munnen & halva på kinderna, hur moget är de? du har inte kommit ur din fjortis period, även fast du tror de. du har precis kommit in gumman ;)

2010-01-06 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0