The one and only ;)

Tjuu alla =D
Igår pierca ja naveln =) O de gjorde ondare än vad jag trodde men de gick ju fort ;) haha fas´t jag känner mig lite cp när jag ska sätta mej ner för de gör så jävla ont =P  Men mitt motto: Ska man va fin får man lida pin !! THAT`S IT <33
På onsdag får vi hem en chihuahua, syrran ska köpa en :D  Så jävla gött asså ! Har lovat Robin att han ska få träffa den så fort som möjligt =)  Den e bara 4 månader också :D :D :D Aaaa
Men nu ska jag hmm... typ.... ehh venne xD pallar bara inte skriva mer =p
 Vad tycks ?

Kärlek till alla <3
// The one and only Sugarbabee

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggt!!

2009-10-26 @ 08:41:52
Postat av: angela & marija

fett slampigt att fota sig i bara bh ?!! speciellt när man inte har några tuttar ? de ser bara fult , slampigt och wb ut.

Om du frågar vad dina läsare tkr, får du ta konsekvensena. tror du att alla tkr nått bra? du har redan tagit bort en kommentar som de stog elakt på. VÄX UPP

2009-11-29 @ 18:26:11
URL: http://creey.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu får ni fan sluta hacka på henne ! jag tycker inte ni ska säga nånting. angela du går ju föfan och byter idn piercing med folk , du är verkligen sämst på att hantera piercingar? :S omg, du snackar ju bara om du själv nu. och vadå slampigt? ni ska knappast säga nåt ! och inte några tuttar ? bruden har ju förfan mer tuttar än vad ni nånsin kommer få tsm ! och ni är så patetiska som ens kommenterar hennes blogg, snacka om nolifers.. -.-'

2009-11-30 @ 20:28:52
Postat av: marieeh

fett taskigt att hacka på henne sådär ?

den blev jätte fin alina :)<3

2009-12-03 @ 16:19:03
URL: http://ppinsaamt.blogg.se/
Postat av: Din Hunney :) <3

Om hon nu e så slampig och skit, enligt er! varför lägga ner tid på henne genom att gå in på hennes blogg, eller glo i skolan, vafan låt henne vara då! Hon har inte gjort er något. och vem har sagt att hon gillar er, nej precis men hon beter sig inte som en töntig liten skit iaf och kommenterar andras bloggar och glor i skolan! LÅT HENNE BARA VARA!



Jag älskar dig hunney, och det blev skit fint, strunta i vad dom tycker, dom är bara avundsjuka! <333

2009-12-03 @ 18:18:11
Postat av: anna

mhm, håller helt med jennie & marie. Seriöst, jag tkr det är jävligt patetiskt att kommentera såhär. och vem fan äre som ska växa upp ? ni, seriöst ni kommenterar hennes blogg, och ni kommenterar elakt flera gånge när hon ändå tar bort dom ? seriöst, snacka nolifers.. -.-' sluta hacka på min bästavän tack ?

2009-12-03 @ 20:20:56
Postat av: Daniii

Fiin Alina ;)<333

2009-12-04 @ 19:56:11
Postat av: Erika

Jag tänker inte skriva vem jag håller med här, jag tänker inte ens lägga mig i det här jävla antiTUTT snacket slampsnack och vad fan alla säger. Alla kan väl leva sina egna jävla kukliv och sluta hacka på varandra. Fett onödigt liksom! Jag dör!?!



Btw. Alina, fin piercing. Du är ingen slampa :) Kram!

2009-12-04 @ 19:59:08
URL: http://ffruit.blogg.se/
Postat av: Daniii

HÅLLER fullständigt med Erika!!!<33

2009-12-04 @ 22:53:40
Postat av: ALICE<3

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! SLUUUUTAAAA! Ni är så jävla omogna allihopa... usch! Snacka om töntigt. Varför lägger ni eran "värdefulla" tid på att kolla in på Alina´s blogg för, om ni hatar henne!!!!??? VÄX UPP. jag är kortast i min klass! Och ni är kortare än mig! Man bah " Hur gammal är hon igentligen? Går hon i 4:an elle?" SÄKERT! FÖR DET VÄRKAR VERKLIGEN SÅ!! // XXOXOOO bbt!!! :@

2009-12-17 @ 19:47:04
Postat av: Emma

Varför ahr du tagit bort min kommentar ? ;O

2009-12-22 @ 14:54:19
Postat av: -

låt henne bah va.. vad har hon gjort er liksom ?!.. och vadå att det ser wb ut .. ?-.- goosh va fåniga man kan vaa ! så jäkla patetisk att säga att man måste ha stora bröst för att kunna fota sej i bh, varför bryr man sej om hon tar bort kommentarer det är ju faan hennes blogg hon får ju ta bort dom om hon vill !-.- sköt er själva och skit i andra ;)

2009-12-31 @ 14:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0