blandat typ....

Hej alla !
Om ni undrar vad det var får något jag la in på bloggen igår va det Lukas & min konversation xD
Han e helt underbar ! Så jävla sorgligt bara att han bor i Italien :(
men men ....

Idag ska vi fira pappas yngsta bror, alltså min farbror. Han fyller 35 idag :) GRATTIS <3
Så just nu väntar jag på att pappa ska bli klar i dushcen så jag kan fixa hans frilla ;)
I min väntan passar jag ju självklart på att skriva i bloggen o äta godis xD
Imorgon åker jag hem till sthlm igen, o då blire nog inge mer bloggande på ett tag :´(
Har ju inget internet hos mamma ! FÖRJÄVLIGT JUE....
Ska passa på att webba lite me Luka sen när jag får tillgång till webb :D

Fattar inte vissa killar assw, hur kan man säga att man älskar någon ena veckan och andra veckan säga att hon är en korkad bitch ?
Till han som sa det: Du vet inte vad ordet älskar betyder lilla gubben ;)
Kom tillbaka när du tagit reda på de tycker jag !

Love // eran Sugarbabee


Kommentarer
Postat av: anna

vacker bild gumman ! :O <333

2009-09-21 @ 16:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0