Idol lover :)

Hola !
Idag fick jag sova lite längre än igår :) Vakna 07:44 igår  men idag vakna jag typ 10:15 av att jag fick ett sms av Viktor fasst hade visst redan 5 olästa xD haha
Gick upp o gjorde lite frukost, försökte koka ägg men det blev bara vatten av dom så jag fick slänga dom...
Mästerkocken Alina ;) Kan ju knappt koka mackaroner :S pinsamt !
Ikväll ska jag, pappa o syster Sanna ha lite fredags mys xD Äta lite kräftor o GODIS ! =)
Hmm, är det något bra på tv ikväll dåe ? Ja jusste Idol ! :D
Har tillochmed fått pappa att kolla på de :O  Fattar inte hur jag lyckades ;)   Såg ni killen igår då ? Han som Bagge åkte hem till och han såg lite ut som en kines typ :p haha, han va ju skit SÖT !   O sjöng helt gudomligt :)
O i onsdags va ju MIN kille me ju ! :D ERIIIK ! Han är guds gåva till männskligheten !!!!
Erik Segerstedt Foto: Sony BMG

Aja nu ska jag typ logga in på PA,  Adda mig om ni vill Lillmille@

Puss o kram mina fina
// eran Sugarbabee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0