Idomin = Fjortis ?

Assw jag kom o tänka på en helt sjuk grej  !
I våran skola får man inte ha idomin på grund av att de innehåller nötter :O
Hallå, låter inte de helt sjukt ? Sorry fjortisar ingen idé att ni kommer till våran skola xD
Fasst jag venne om jag ska säga nåt, får höra ganska ofta att jag är fjortis själv så...
Men vadå fjortis eller inte, jag är ju ändå alltid bäst ;)

Saker som förknippas me fjortisar:

Idomin
Brunkräm
96, väldigt ute xP
mycke mascara
Ksss
Adidas tröja
löshår, helst platina blont

aa orkar inte skirva en hel bibel om fjortisar just nu xD


Pusssss // Sugarabee


Kommentarer
Postat av: marieeh

OMG , du fjortis ? nejnej :)<3

2009-12-03 @ 16:21:40
URL: http://ppinsaamt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0