Secrets..!

Hey !
Sitter hemma hos pappsen & e `` sjuk ´´
Igår tog vi skolfoto, usch... Tjejerna tog över killarnas omklädningsrum eftersom speglarna inte räckte till i vårat omklädningstum xD hahaha

I tisdags var ja, Viktor, Nicklas o Thea o Nacka Forum o shoppa =)
Jag köpte en linne från Gina, ett par örhängen o en ring ifrån JC & en bh från HM som va förliten ! :O
På vägen hem hoppa vi av vid Djurö bron och gick hem, med den dåliga kondisen jag har blev jag så varm att jag hoppade i med kläderna på ! Varför inte tänkte jag... Hahaha
Shit stället va kameraövervakat nu fick dom allt något kul att titta på !
När vi kommit hem fick Thea dra av mig Jeans Tightsen, de va nästan omöjligt att få av dom !
Men jag fattar inte att jag inte blivit sjuk, ÄN ! Kalla mig knäpp men jusst nu vill jag vara sjuk ett tag...
Som jag sa ibörjan av inlägget är jag ``sjuk´´ var tvungen att vara de eftersom jag åkte till pappa igår som bor i smålan xD
Fasst jag börkade känna mig sjuk igår, men de va visst bara mina hjärnspöken.

Förra helgen sov Thea, Viktor, Johanna L & Anna hos mej, eller alla sov förutom Thea o Viktor som dygna, haha.
Robin skulle också sovit över men han va tvungen o va barnvakt =(
Men vi hade iallafall VÄLDIGT roligt kan jag säga... hade både blåmärken och sugmärken efter den natten :O
Oupps !  SECRETS !!!!



// Love eran Sugarbabee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0