I just want to disappear

Bara en stor klump i magen och halsen, känner mig som ett litet svart hål i rymden.
När man tror att det inte kan bli värre?!
FAN, bilden finns där hela tiden. Kan den inte bara försvinna?
Jag vill INTE se, Jag vill INTE fatta att det är sant...
Varför varför varför just jag? Varför äre alltid jag som ska råka ut för kärlekens olyckor?!
Hur mycket mer ska jag klara av?
Just nu känner jag att det inte spelar någon roll längre...
Nu kan vi ju lika gärna flytta imorn... För jag klarar inte av mer...
Börjar verkligen undra om det finns männskliga varelser på riktigt. Det verkar inte så...
För det är inte många som beter sig som det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du flytta ?

2010-02-20 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0