JAG ÄR VAKEN!

Snyft! Mina flingor e slut! Nu orkar jag fan inte gå tilbaka till köket, klockan e ju endå 02.33! Aja, nu har jag stillat min hunger i alla fall, hihi. Fast Nu blev jag sugen på glass eftersom Jakob lovat att han ska bjuda mig på  ben&jerrys CHOCOLATE FUDGE BROWNIE !! ME LIKE! Fan vad jag njuter för första gången på länge, sitter i min säng lyssnar på lemon tree - fools garden har min SVEA mössa på mig o bara diggar ;) Ska kanske ta en bild, hahaha. Shieet va kul om nån såg mig nu asså! Man börjar ju undra om jag är frisk!? Jag är pigg som en LÄRKA :D Har gått över det trötta satadiet nu :P


I'm turning my head up and down
I'm turning turning turning turning turning around
And all that I can see is just another lemon-tree
Tralalalalala....
Love this song :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0