Love hurts...

Okej hmm, vad ska man skriva? Kärlek är helt jävla fucked up! Det tar över ens liv... kan vara bra också, men i mitt läge är det fan inte det. Det är så svårt o veta vad man vill, det är så mycket tankar just nu. Finns saker jag tyvär inte vågar skriva här, för då vet jag att vissa kan bli sårade och det vill jag ju inte! Jag kunde inte lyssna på kärleks låtar ett tag för att jag bara tänkte på en viss person, det går fortfarande inte med vissa låtar. Men man måste ju gå vidare? Man kan fan inte älta samma saker om och om igen, men det är svårt!
Och om jag nu ska gå vidare, tänk om jag sårar... Vill inte leka med någons hjärta, men jag vet ju inte vad jag vill så vad fan ska jag göra?! Ena halvan säger: Men testa! Vad har du att förlora? Medans den andra säger: Nej! Du kommer bara såra dig själv och andra.
Men man måste väl våga ta lite risker här i livet?
Usch, har mått så fruktansvärt dåligt den senaste tiden, men kan inte berätta varför... Det är så jobbigt att gå o må så här... Speciellt när jag vet att det aldrig kommer bli som jag vill. Allt är piss just nu, så fort jag är glad ska något bra komma o förstöra.
vad har jag gjort för fel?
Tänk om någon bara kunde komma och säga: Allt löser sig. Du behöver inte flytta, kärleken kommer gå bra.
Men det är bara önskedrömmar...


// En krossad S <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0