I like BOYS ;)

Thea e hemma! :D Hon ringde o väckte mig i morse, kan man vakna på ett bättre sätt eller? NEPP!
Längtar efter att få träffa min ängel! Har så sjukt mycket att berätta för henne som ni inte får veta, Mohahaha x)
Åker hem till Sthlm idag, ska sitta i samma bil som min så kallade mamma i 4 timmar, "kul"...
Tur som f*n att min syster e me! Hoppas jag hinner hem så jag kan sticka till gårn! :) Är fan fett sugen på att dra dit ikväll, kan inte bara sitta hemma! Fy man blir ju knäpp! Oh rastlös... Men aja nu ska jag... typ... ehh... inte göra nåt :´(  Så jag gör en top 10 lista me dom snyggaste ( kändis )killarna just nu ;) 


Erik Segersedt

Mattias Andréasson
danny Saucedo [Grzechowski xD]
Danny Saucedo

Chad Michael Murray

Chace Crawford

Josh Duhamel

Erik Saade
 Ryan sheckler så gulli, vist e han äldre nu men fortfarande lika söt :)
Stephen Colletti
Stephen Colletti


Channing Tatum




Puss o klapp på rumpan eran Sugarbabee ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0