HAPPY NEW YEAR!

Kan man få en bättre start på året? NEPP! Hade så sjukt kul och mysigt :$ thihi.
Det hände mycket kan man säga;) Whoho...
Elin missa alla sina bussar men till slut kom hon hem me halv 2 bussen ;)
Sen gick jag hem me min vovve :) Så Robin, Viktor, Bonden och otroligt fulla Andreas följde mig hem xD
Usch hade ju varigt ute hela kvällen utan jacka så frös som fan när jag skulle sova, hade en stickad tröja, 2 filtar, ett duntäcke och sockor x) Va ganska varm när jag vakna!
Juste fick en Henri Lloyd av mammsen i julklapp :) De va nice, men en sak som INTE va lika nice är att min farfar dog dagen efter julafton... Jävligt jobbigt.


// Sugarbabee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0