Life´s a bitch...

Tisdag snart :) Då blire fjortis kalas, haha nedå. Ska inte bli fjortis bara för att jag fyller 14.
Så lilla Fanny kommer o sover hos mig på måndag, vi har gjort det till en tradition nu. Att hon sover hos mig varje gång jag fyller :) Till och med när jag fyllde 13 och hade feber. Känns som att jag fyllde 13 igår.

Shiet vad tiden går FORT! Det här året kommer bli helt sjukt, det har nästan inte gått en enda lugn dag! Det har hänt så mycket, jag har lärt känna så många fina människor och lärt mig vilka jag INTE kan lita på mer. Flyttar jag nu, vet jag inte vad jag gör... Trots att stavsnäs är en liten håla i STORA världen har jag så sjukt fina minnen! Elr aa har ju minnen från alla möjliga ställen i sthlm o värmdö :) Stackars Anna gumman grät igår :( Usch, vet seriöst inte hur det kommer gå om jag flyttar...

 // Sugarbabee


Kommentarer
Postat av: snygg-fanny

ja e inte liten ja e juh bara 10 dar yngre än dig juh... XD <3<3

2010-01-31 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0