Och hon ska kallas mamma?

hahaha, shit va kul o se alla kommentarerna efter allt, ojojoj. Vem har flest på sin sida sa du? Fan de här börjar ju bli riktigt kul :D Skit spännande o kolla bloggen :) Fast snart kanske ni slipper mig, skönt va? Jag kan ju börja me o säga att jag inte pratar med mamma. Jag tycker de e dags att hon börjar tänka på nån annan än sig själv nu! Jag vägrar flytta ner till Östergötland för att hon träffat nån jävla kille. Lämna alla vänner i sthlm? NO WAY! Jag tycker ju att barnen går först. Och har sagt att om hon flyttar ner flyttar jag till pappa, vad får man för svar? Jo hon som ska kallas min mamma svarar: Gör det då...
Plus att hon säger: Jag flyttar inte ner förns på sommarlovet för "DIN SKULL" så du slipper byta skola mitt i en termin. För min skull? Är hon helt jävla DUM I HUVUDET eller?!
Hon får välja mellan honom och mig, och hon har gjort sitt val...

Usch, skola om 3 dagar... Jag som har vänt upp och ner på dygnet också. La mig i sängen i går runt halv 1 och skulle försöka sova. Men de gick inte så bra! Jag bröt ut i ett skrattanfall i stället. Min syrra undrade va de va för fel på mig x) Hon sov i samma säng som mig inatt, konstigt nog hade hon lite svårt o sova. hmm...
Haha, sen när jag började bli tyst hör jag pappa vakna och jag börjar igen, SUCK! Han fågade vad VI gjorde, Det enda svar han fick va ett stort gapskratt. Sen när han såg att Linda sov trodde han att jag va full xD Ojojoj, så de kan gå!
 // sugarbabeeeeeeeeeeee <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! vart köpte du den där tjok tröjan jag älskar den:)

2010-01-13 @ 19:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0