schteekar dag ;)

Okej idag hare typ varigt fett schteek :p Hahah, en lektion o de va träslöjd. Eftersom det var Skol DM så kunde vi inte ha idrott så jag, Anna, Emma, Malin och Tessan satt o kolla på de. Har verkligen saknat Tessan vi började glida ifrån varann, men eftersom vi inte vill att jag ska flytta har vi smitt några planer idag, MOHAHA. Sen stack jag vid halv 1 eftersom jag ska till pappa, farfars begravning imorn... Men iaf självklart kommer Mange dit när jag stuckit som vanligt :S Har sovit typ HELA vägen till pappa va helt utmattad av någon konstig anledning.

 asså det här låter nog HELT knäppt men tro det eller ej, Emma och jag är sams!! :O haha Var bara tvungen att till lägga de :P

Igår hade jag "utegångsförbud" men efter att jag hade diskat och damsugit fick jag gå ut en sväng Till Fredrik Lindström och Fredrik Solberg. Vi taggade till garaget där lilla jag blev doppad i snön några gånger, SUCK... Utstrålar jag nån jävla: Hej kom o tryck ner mig i snön, signal eller? hahaha.


aja nu ska jag äta, puss o kram på er alla =)
/ eran alldelles egen Sugarbabee

Kommentarer
Postat av: din ENDAST din sis

åh gud vad fin du är älskling! jag saknar dig. hahah gulligt av dig att lägga in texten jag srev (aa) jag skrev bara det som va sant & jag var förbannad så jag kände att jag behövde skriva av mig lite..



hälsa alla där nere! saknar & älskar dig <3

2010-01-20 @ 18:57:15
URL: http://soetnouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0