Tack finaste Anna !

Det här är skrivit av min bästavän ta gärna åt er:

hur orkar du/ni?

Okej, jag tänker inte vara lika omogen & sitta & snacka en massa skit nu.. Men att göra som du gjorde mot henne, de va så jävla lågt! Jag förstår inte hur du ens kom på tanken? Hon är min bästavän, eller en av få så ja, de är klart jag står på hennes sida & stöttar henne när ni trycker ner henne hela jävla tiden! Rykten sprids om henne, folk säger att dom ska slå henne, folk snackar skit, men hallå?! Kan ni tänka om lite kanske? Det är så omoget att göra som ni gör. Ni vet inte hur hennes läge är just nu. Vet ni hur hon mår just nu? Tala om för mig hur hon mår just nu? Nej , ni vet inte hur hon mår så ni kan knappast säga nåt. Och ni vet inte hur jag mår heller. Hur klarar ni av att vara så respektlösa mot henne? Att kalla henne saker som inte alls stämmer in på henne, att säga att ni ska slå henne, hur patetiskt är inte det? Jag tycker de är sjukt patetiskt iaf.. Hon ska flytta, okej? Det är det sista jag vill på de här jordklotet! Att min bästavän, min bästa syster ska flytta ifrån mig. Men ni verkar vilja de. Ni verkar vilja förstörta flera liv med erat skitsnack.. Men jag lovar, de kommer aldrig trycka ner varken mig, henne eller någon annan. Jag vet inte ens varför jag la ner massa tid på att skriva det här men efter allt jag har hört & sett så kände jag att jag behövde de.. Jag har inget mer att säga förutom att jag vill att ni slutar trycka ner MIN bästavän nu! Det är inte vem som helst ni trycker ner utan de är MIN bästavän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0