True Love Waits

Vilken jävla dag! Skulle åka till Forum me Thea och Alice. Men vad får vi göra i stället? Sitta i en jävla köööööö. Vi satt o sjöng i en smock full buss :p hehe, nu efteråt är det bara kul men fy fan,Thea va så arg så hon grät!! ojojoj...
 Köpte ny mobil igår eftersom min inte funkar längre, går inte o skicka sms... Är så jävla nöjd faktiskt :)


Sitter o lyssnar på svensk rap, vilket inte är så bra eftersom jag bara blir deprimerad av kärleks sångerna...
Kärleken är både den bästa och värsta leken i världen !!! Att vara olyckligt kär är bland det hemskaste som kan hända en människa...

 Men det finns nog en för alla tror jag! =) Är/har varigt olyckligt kär sååååå många gånger. Och jag är INTE ensamm! Men allas tid kommer nån gånga :)

// Sugarbabee eran kärleks gudinna, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0