Viinter

Hejsan :)
Till o börja me ska jag bara hälsa till du som undrar vart jag köpt minh Henri Lloyd, den e köpt på NK och kostar 1 400 kr :)

Sitter breve Thea på golvet i hennes rum och vi sitter vid varsin laptop o har lite kul x) hahaha. Jag har lite ont i handen efter att söta Mange trampade på min hand efter att jag mulat honom :P hahah, jag får skylla mig själv x) Men han gjorde de inte me flit iallafall ;) Hade skit kul, blev mulad av Mange och Möja några gr om sen kommer Fredrick o slänger i väg mig i snön också -.- hahah :p Vinter e inte bara bajs, de kan va rätt kul också :D
 vinter vs sommar :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :) <3

2010-01-18 @ 20:39:12
URL: http://emilianybergs.blogg.se/
Postat av: fanny

de e min tröja du har där :) <3

2010-01-29 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0